paddy

zaterdag, december 10, 2005

6 Comments:

At 10:37 a.m., Anonymous Anoniem said...

Lieve Olga en Paddy,

Wat heb je alles prachtig opgeschreven. Ik vond het weer heel erg emotioneel om te lezen wat je allemaal alleen hebt moeten doorstaan.
Inmiddels zijn we dikke vriendinnetjes geworden en hebben we al heel veel steun aan elkaar gehad.
Ik zie je snel en een hele dikke kus voor het wondertje dat Paddy heet.
Liefs Sas

 
At 1:18 p.m., Anonymous Anoniem said...

hoi olga
ik vind het bijzonder knap dat je je verhaal heb opgeschreven. petje af hoor.

hoi paddy
moest je moeder nu juist die foto gebruiken.

liefs tim en diane

 
At 10:09 p.m., Anonymous Anoniem said...

Hey Olga en Paddy

Wat een ontzettend mooi verhaal, ik moest wel even een paar keer goed slikken toen ik dit aan het lezen was. Erg emotioneel. Het spijt me dat ik er niet voor je was toen je dit allemaal moest mee maken....
Maar het wonder is geschied!!!
Een ontzettend leuk en geinig kereltje heb je...... (mag ik een keer oppassen, hi hi)

Dikke kus (k) Kimberly

 
At 8:21 p.m., Anonymous Anoniem said...

Lieve Olga en Paddy,

Het is niet waar als je zegt dat je helemaal alleen was want in mijn hart was ik altijd bij jou.
Mooi hoe je dit hebt opgeschreven ik doe het je niet na. Je bent een onzettende goede moeder en een lieve vriendin. Dat Paddy zo is geworden dat komt door jou door jou goede zorgen en liefde die hij krijgt. En samen zorgen wij ervoor dat het allemaal goed gaat komen met jou en Paddy.

Dikke kus van je allerbeste vriendinnetje

 
At 6:07 p.m., Anonymous Anoniem said...

Lieve Olga en Paddy;

Ondanks dat we het verhaal al kende krijg je toch weer de rillingen als je het leest.
Je bent een stoer wijf en een vechter, Paddy heeft het dus niet van een vreemde.

Groeten uit Zutphen;
Ronald, irma en Cas

 
At 9:37 p.m., Anonymous Anoniem said...

Hoi olga.Ik heb je verhaal gelezen en je bent een echte vechter.Ook ik heb het zelfde als jou meegemaakt.En moet het allemaal nog meemaken.Ik ben nu 38 weken zwanger van een tweeling waarvan 1 met 21 weken is over leden ook ten gevolge van een tts.Ik ben naar Belgie geweest voor een leazer behandeling waarvan ze 11 bloedvaatjes hebben dichtgeleazerd.Dat leek allemaal goed te zijn gegaan.maar na een week kwamen ze erachter dat het kindje met het meeste vruchtwater toen bloedarmoede had en moesten we weer naar Belgie toe voor een bloedtransfusie.Dat hebben ze gedaan maar de nadelen ervan niet verteld.Toen wij de volgende dag voor een echo gingen waren we allebei heel blij dat alles goed was gegaan.maar die blijheid werd snel een ware nachtmerrie.Het kindje bleek niet meer te leven.Met het andere kindje gaat het wel goed en hoop dat ik zo snel mogenlijk van hem kan gaan genieten.Ik vind het allemaal zo dubbel aan de ene kant moet je blij zijn maar aan de andere kant ben je verdrietig van het verlies van je andere kindje.Je kan mijn verhaal nalezen op http://twins.weblinker.nl Ik vind je een kanjer en geniet lekker van je kindje.groetjes yvonne.

 

Een reactie posten

<< Home