paddy

woensdag, mei 03, 2006

24-02-2006 de eerste verjaardag.





Zijn eerste verjaardag.

Paddy jij vond al die aandacht geweldig, je hebt er erg van genoten. Alle kadoos vond je ook helemaal te gek.
Alweer een jaar oud. Wat gaat de tijd nog snel. Weet nog dat je geboren werd en dat iedereen dacht dat je niet zou kunnen ademen. En daar lag je tussen mijn borsten, een piep klein mannetje dat een klein kreetje liet horen en even zijn handje in de mijne legde. Dat zijn de dingen die ik nooit vergeten zal. Op dat moment wist ik "jij vecht er voor om te leven". En ik voelde mij vanaf het eerste moment moeder en was heel trots op mijn kleine wonder. Benjamin zou ook zeer trots op je zijn geweest. Je grote broer is altijd bij ons in ons hart.

1 Comments:

At 8:36 p.m., Anonymous Anoniem said...

Olga wat een geweldige foto's en wat wordt hij al groot, Alweer een jaar wat gaat de tijd toch snel. Het is een mooi mannetje.

Groetjes Sigrid

 

Een reactie posten

<< Home